08:23 h. Martes, 16 de Enero de 2018

EL MERENGUE, EL POLVO, LA MUSICA CELESTIAL Y LOS CAMELLOS LOS PUSO EL GOBIERNO

Y Para la banca... ¿Qué traen los reyes magos?: Carbón amargo

A Coruña, a 4 de Enero de 2018

Reyes Magos de CARBON para la BANCA

Los Reyes Magos de Stop Desahucios visitarán mañana dia 5 a la Banca en A Coruña para darles su "premio" anual al respeto al derecho constitucional a vivienda digna.

A las 12:30 h. se reuniran con los ciudadanos de A Coruña y los medios de comunicación para empezar a las 13:00 su gira por los bancos de Los Cantones.

informacioncolaborativa.opennemas.com  |  04 de Enero de 2018 (15:13 h.)
Más acciones:

A Coruña, a 4 de Enero de 2018

Reyes Magos de CARBON para la BANCA

Mañana dia 5 los Reyes Magos de Stop Desahucios de A Coruña harán entrega a  la banca del premio en CARBON al respeto al derecho constitucional a vivienda. Stop desahucios invita a los medios de comunicación y a la ciudadanía de A Coruña a asistir al acto.

COMUNICACION DE STOP DESAHUCIOS DE A CORUÑA:

"Maña venres 5 de xaneiro de 2018, as 13:00 Stop Desfiuzamentos A Coruña fará entrega de carbón as entidades bancarias dos Cantóns e o Obelisco que non deron solución durante o 2017 de algúns dos casos dos integrantes da plataforma.

CAIXABANK leva más de 6 meses para facer entrega de dúas vivendas de aluguer social prometidas a Elena e a Pablo R.

ABANCA leva todo o 2017 denegándolle a Pablo e Magdalena o código de boas prácticas. A Maribel e as súas duas fillas menores levan desde finais de primaveira para que lle tramiten un aluguer social. As suas fillas din que non queren os regalos que de navidad que Abanca ofrece as persoas sen recursos, elas queren un teito no que poder durmir.

SANTANDER: a Alfonso non lle queren conceder a dación en pago a pesares de cumplir todos os requisitos recollidos na lei. Pola contra a Sandra que non quere entregar a súa vivenda e quere negociar con eles si ya ofrecen.

A banca segue a enganar e desafiuzar por non cumplires a ley, e a administración e moitos xuices miran para outro lado.

NIN CASAS SEN XENTE, NIN XENTE SEN CASA!"

Para ver el Evento en Facebook haz CLIC AQUI.